luni, 29 august 2011

Iata-l-ai pa' Nitalai

Trista periodă de sfârşit a vacanţei,  când înghesuim boarfele în bagajul cu care ne urcăm în trenul către casă. Casa, unde încă domneşte lenea, unde patul nu e niciodată făcut, teancul de cărţi de citit pentru vacanţă e neatins în acelaşi loc unde a fost pus şi prima oară. Turnul de manuale trebuie scos de sub praful de sub pat, mormanele de caiete si culegeri 'expirate' care ocupă tot biroul trebuie mutate pentru a ceda locul maculatoarelor blanc şi culegerilor sinistre. Da' cine mai ştie să scrie? Eu nici nu-mi mai recunosc scrisul de mână, aşa e de mare şi hidos şi seamănă mai mult cu literele de tipar. Trebuie să recuperez şi asta. Să fac rost de un Microsoft Office. Pe Windows l-am dus de nas, dar ăstalalt vrea coduri şi vrăjeli. Să mă pregătesc psihic, să adun toaată rădarea necesară pentru a rezista încă un an în Sparta, nervii, mai ales nervii, este esenţial să fie cât mai elastici, altfel cedează, cam trist aşa.  A, şi 'stomacul' ca să 'înghit' à la Şincai stuff. Poate altădată, acum n-am chef să mă gândesc la....la...ce va fi peste două săptămâni.
Haida, încă e vacanţă, ce stai, eşti nebun??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu